Friday, October 21, 2011

Edisi Siasat: Buat duit dengan adfly



Tiap2 malam aku tak boleh tidur so aku usya2 la macam mana ongputih ni income duit dari rumah?
tup2 aku terjumpa AdF.ly.
Pebende adF.ly ni?

Biar aku cerita sedikit tentang bagaimana kita ingin membuat duit dengan adfly. Sebelum kita menjana pendapatan dengan adfly apa kata kita lihat dulu bagaimana ad.fly ini berfungsi?iyanya mudah sahaja,anda perlu mempunyai satu link seperti ini http://adf.ly/1MHw setelah anda regiter di ad.fly kemudian  marketkan link tersebut ikut cara anda.Link tersebut akan pergi ke iklan seperti ini :IKLAN adfly ini .Apa yang best iklan adfly ini,orang klik je untuk pergi ke iklan tersebut anda akan dibayar !kiranya seperti visit site and dapat payment ,tapi biasa la,bila senang cara untuk jana pendapatan melalui ini ,maka wang pendapatan untuk program ini pun adalah sedikit.Anda akan dibayar $0.00050 satu kali visit (kalau tidak silap saya).Jadi,bayangkan anda perlu berapa visit untuk mendapatkan wang yang banyak. :-P
Ini menunjukkan anda perlu mempunyai traffik yang tinggi untuk menjana pendapatan daripadanya.Jadi,mari kita cuba menjana pendapatan dengan ad.fly ini sebagai seorang blogger.Apa yang seronoknya tentang ad.fly ini ,ad.fly ini akan membayar wang melalui paypal jika payment anda sudah cecah $5.00,jadi mudah untuk menerima pembayaran.. :-P
Jadi,daftar sekarang untuk menjana pendapatan daripadanya.. :-D
penambahan:Adfly ini juga digunakan untuk memendek nama domain  dan sesiapa yang klik melalui link yang anda buat itu,anda akan dapat duit ..jadi ,mudahkan konsep adfly ini…

No comments:

Post a Comment