Friday, October 21, 2011

Jana Duit Dari Says.my

Kali ini aku nak memperkenalkan satu lagi media pekorang pernah dengar tak Says.my?? Kalau pernah baguslah. Tapi bagngiklanan dari Malaysia. Mungkin sebelum ini korang pernah dengar Nuffnang, Mangga ad, Innity, dan Advertlets. Tapi i yang tak pernah dengar lagi Says.my ialah salah satu cara yang sangat mudah untuk jana pendapatan sampingan daripadanya.

Says.my ini sebenarnya sama dengan ChurpChurp dalam segala segi. Cara janaan earnings sama dengan ChurpChurp iaitu berdasarkan jumlah unik klik yang ditekan. Setiap klik akan dikira sebanyak RM 0.20. Tapi kelebihan Says ini berbanding ChurpChurp ialah hanya RM50 diperlukan untuk cash out earnings. Berbanding ChurpChurp memerlukan RM 100 untuk cash out. Jadi kalau Says ini tidak memerlukan masa yang lama untuk cash out.

Lagi satu untuk dikongsi, Says ini selalu menjalankan Survey yang menawarkan earnings sebanyak lebih kurang RM 2 bagi setiap Survey yang disertai. Apa lagi tunggu, jom sertai Says.my sekarang!! Tapi bagi yang bersama Nuffnang, status gliterati anda akan terjejas. Tapi kalau korang tak mahukan status gliterati hilang tapi nak sertai Says pun boleh. Caranya ialah jangan post iklan Says di blog anda!! Anda hanya boleh promote iklan says di Facebook, Twitter dan lain-lain media sosial dan juga Says.my ni cepat update duit yang korang dapat berbanding ChurpChurp seminggu selepas sesuatu campaign tu habis.

Berminat sertai Says.my?? Klik sini Says.my untuk pergi ke homepage mereka. Terima kasih kerana sudi membaca. 



Bukti Aku earn rm105 baru 6hari join hehe

No comments:

Post a Comment